Totalul afișărilor de pagină

Bine ati venit !

Informatii despre fosti concurenti NPM , respectiv MPFM

Persoane interesate

miercuri, 30 decembrie 2015

Edina, fosta concurenta MPFM1: "Probabilitatea ca-mi voi petrece Revelionul alaturi de Dan Negru, e tot mai mare!"

     Cu cine isi va petrece Edina , fosta concurenta MPFM1, Revelionul? Raspunsul il aflam chiar de la ea:"Probabilitatea ca-mi voi petrece Revelionul alaturi de Dan Negru, e tot mai mare!"

      Postarea Edinei pe facebook a adunat multe like-uri. Edina a intervenit pentru a clarifica situatia:"Stau si ma gandesc, si ma intreb daca toti cei care mi-ati dat like la aceasta postare, apreciati si va bucurati de faptul ca eu imi voi petrece trecerea dintre ani stand in pat si uitandu-ma la televizor! ?" 

                                                                             Glumeata, fata!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu