Totalul afișărilor de pagină

Bine ati venit !

Informatii despre fosti concurenti NPM , respectiv MPFM

Persoane interesate

duminică, 9 iunie 2013

INTERVIU cu Virgil, fost concurent MPFM2





1. Buna, Virgil. Ce mai faci? Care mai e viata ta dupa iesirea din emisiune? Multa lume te iubeste si te apreciaza si vor sa stie noutati. Ce ne poti spune? 

Virgil: Foarte bine, muncesc f. mult si imi place ceea ce fac.



2. Cum ai descrie experienta traita in cadrul emisiunii Mireasa pentru fiul meu?

Virgil: O experienta frumoasa!



3. Cu ce amintiri, impresii sau poate regrete ai ramas in urma participarii? 

Virgil: Experienta frumoasa, impresii bune si regretul ca nu am avut ocazia sa o cunosc pe Ramona, ce se dovedeste a fi un suflet frumos dar nu cu gandul catre mine;




4. Iesirea ta din competitie a fost destul de brusca si neasteptata, cu toate ca inca de la primele nominalizari de baieti erai “nominalizatul de serviciu”, insa publicul te-a salvat mereu. De ce crezi ca totusi ai iesit asa subit?

Virgil: Am fost sincer si nu am ascuns ca doream din tot sufletul sa o intalnesc pe cea ce fusese refuzata de liderii emisiunii sa mai apara in randul nostru…




5. Ai avut cateva conflicte cu cei din casa, printre care Florin, Razvan, Maricel, Madalina, Liliana. Ai trecut peste, veti tine legatura in afara? Cu ce concurenti in general crezi ca vei tine legatura dupa ce se va termina show-ul?

Virgil: Familie am fost in casa, iar in afara suntem si ramanem prieteni;




6. Cu ce amintiri ramai dupa aceasta experienta unica in viata? Vreo amintire frumoasa, amuzanta pe care ne-o poti relata? Dar una trista?

Virgil: Amintiri placute: scenele si momentele atistice improvizate…


7. La un moment dat ai fost singurul din competitie care ii mai era alaturi lui George, atunci cand toata casa era impotriva lui, chiar si Stefania. Ce te-a facut sa il sustii neconditionat? Pastrati legatura?

Virgil: Era singurul caruia nu ai era indiferenta persoana mea, este si ramane un apropiat al meu si tinem legatura.



8. Ce ne poti spune despre Ramona, ati luat legatura? V-ati cunoscut, in sfarsit?

Virgil: Ramona…… Incep prin a spune ca nu am intalnit un om mai minunat decat ea, este in stare sa iti ofere tot ce are mai bun, odata ce ajungi si iti doresti sa o cunosti, dar din pacate, fara a imi aduce suparare ceea ce am constatat, nu sunt eu cel in directia sufletului ei. Chiar acum, in clipa de fata, ma aflu in Cluj, unde, desigur, am petrecut clipe frumoase alaturi de ea.



9. Daca nu erai eliminat ai fi format un cuplu? Ai fi fost pregatit poate si pt o nunta la finalul emisiunii? 

Virgil: Da, desigur, atat cuplu cat si nunta, daca era timpul si ne potriveam.



10. Ce planuri de viitor ai? Ce vesti sa asteptam de la tine?

Virgil: Sa-mi intemeiez o familie, alaturi de care, cu voia bunului Dumnezeu sa adaugam si un sufletel sau mai multe carora sa le fim părinti;



11. Pe cine sustii dintre actualii concurenti? Cine crezi ca va castiga aceasta competitie?

Virgil: Cum Cosmin si Razvan au fost singurii carora le-am lipsit, sper sa aiba puterea de a merge pana la capat…



12. Pentru final, un mesaj de la tine pentru sustinatorii tai…

Virgil: Dragii mei, dupa cum am mai spus, cuvintele sunt de prisos si nu am nici timp si nici spatiu sa va multumesc pentru ceea ce ati facut pentru mine, cand eram pe primul loc la nominalizari si desi credeam ca nu am nici o sansa, aveam intre 50 si 80% sustinere din partea voastra, lucru ce imi lumina sufletul si ma intarea zi e zi si imi da putere si in clipa de fata!


Iti multumesc pentru interviu si iti urez bafta in continuare!

Virgil: Cu mare drag…


INTERVIU preluat de pe pagina de facebook Sustinem Fostii Concurenti Mpfm
Multumim!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu