Totalul afișărilor de pagină

Bine ati venit !

Informatii despre fosti concurenti NPM , respectiv MPFM

Persoane interesate

sâmbătă, 15 iunie 2013

INTERVIU cu Stefania Catana, fosta concurenta MPFM2



1. Buna, Stefi. Ce mai faci? Care mai este viata ta de la parasirea competitiei in luna Martie?

Stefania: Buna! Sunt foarte bine! Viata mea este exact asa cum imi doresc. Momentan am ales sa petrec mai mult alaturi de familie si de persoanele dragi. Sa intreprind activitati relaxante si distractive 





2. Cum ai rezuma in cateva cuvinte experienta traita de tine in competitia matrimoniala “Mireasa pentru fiul meu”?

Stefania: Experienta traita de mine in cadrul emisiunii ”Mireasa pentru fiul meu” este UNICA si interesanta in acelasi timp! Este o experienta pe care nu aveam cum sa o traiesc daca nu participam la acest reality-show, fara: telefon, internet, familie si libertate...La inceput comunicam prin biletele, mesageri si ne bucuram foarte mult atunci cand primeam o mica atentie din partea persoanei dragi: un trandafir, o ciocolata, lucru care nu s-ar fi intamplat si in afara casei la aceeasi intensitate.




3. Ce regrete ai in urma participarii? Daca ai putea da timpul inapoi ai schimba ceva legat de parcursul tau in emisiune? 

Stefania: Nu am regrete in urma participarii! Nu as schimba absolut nimic, consider ca lucrurile au evoluat firesc. Am fost sincera si naturala, facand intotdeauna ceea ce am simtit. Niciodata nu regret decizille luate, tocmai de aceea ma gandesc foarte bine inainte de a decide ceva.




4. Consideri ca ar fi trebuit sa ai o atitudine mai ferma legata de Florin si de bunica acestuia? Sa nu uitam ca Florin ti-a adus nenumarate reprosuri, jigniri, amenintari si nu s-a rezumat doar la tine, s-a ajuns inclusiv la jigniri la adresa parintilor tai, lucru ce te-a afectat, dar si infuriat foarte mult. Crezi ca daca erai mai autoritara rezultatul era altfel?

Stefania: Nu, nu consider ca trebuia sa am o atitudine mai ferma in ceea ce ii priveste pe bunica si pe Florin. Mi-am adaptat atitudinea in functie de situatia data. Nu cred ca atitudinea cu care tratezi anumite persoane poate schimba felul de a fi si caracterul acestora. Rezultatul nu cred ca era altul daca eu ma comportam diferit, deoarece au fost si momente in care am avut o atitudine ferma, insa situatia nu s-a ameliorat.




5. O alta “victima” colaterala in “razboiul” dintre voi doi a fost un alt concurent. Stii la cine ma refer, nu? La George. Pana sa incerce sa se apropie de tine, George nu a fost niciodata atacat de Florin, dimpotriva, l-a aparat, a fost de partea lui cand acesta era in razboi cu ceilalti baieti. Crezi ca George a meritat acest tratament din partea lui Florin si a bunicii acestuia? Din bunul simt care il caracterizeaza, George nu a ripostat. Daca avea un caracter mai vulcanic, ca al lui Maricel de exemplu, unde s-ar fi ajuns?

Stefania: Nu, nu cred ca George merita acest ”tratament” din partea lui Florin si implicit a bunicii acestuia. A fost evident ca nemultumirile din partea lui Florin la adresa lui George au luat nastere atunci cand a existat o apropiere intre noi, lucru care sunt sigura ca s-ar fi intamplat cu oricare baiat ar fi fost in locul lui George.




6. In ce relatii ai ramas cu Florin si dna Maria? Vei tine legatura cu ei in afara?

Stefania: Cu Florin si doamna Maria am ramas in relatii amiabile. Cu toate ca s-au intamplat si lucruri neplacute intre noi, bunica imi este in continuare foarte draga si o respect foarte mult. Daca ma vor cauta cu siguranta le voi raspunde politicos, mai mult chiar mi-ar face placere sa ma intalnesc cu bunica.




7. Cum ramane cu George? Ce ne poti spune despre el? La parasirea competitiei de catre el relatia voastra a ramas sub semnul intrebarii, cu toate ca tu ai luat decizia ca in afara sa fiti doar amici. In gala in care ai fost eliminata el te-a asteptat, impreuna cu parintii tai. Cum explicit gestul lui? O frumoasa amicitie sau mai mult? In ce relatii sunteti acum?

Stefania: George imi este foarte drag, este un baiat deosebit, educat, cu foarte mult bun-simt. M-a bucurat gestul lui de a ma astepta in seara in care am parasit competitia, mi-a facut placere sa-l revad. Eu l-am interpretat ca pe un gest frumos si atat, doar el va poate spune mai multe Au mai existat intalniri ulterioare, la fel de frumoase. Suntem in relatii foarte bune si asa vom ramane si in continuare. 




8. Ai apucat sa cunosti noii concurenti? Ce parere ti-ai facut despre ei? Consideri ca daca mai ramaneai exista sansa sa formezi un cuplu in competitie?

Stefania: Da, am apucat sa cunosc noii concurenti, dar nu foarte bine ce-i drept. Mi-au lasat o impresie placuta, chiar astazi m-am intalnit cu Iuliana si Steliana si mi-a facut placere sa le revad. Nu, categoric ca nu existau sanse sa formez un cuplu in competitie. Daca ar fi existat cu siguranta nu mi-as fi dorit sa plec. Nu eram compatibila cu noii concurenti, iar cu cei ”vechi” nici nu se pune problema.




9. Esti printre putinele concurente care a legat o frumoasa relatie de prietenie in competitie, care inca dureaza. Ai castigat nu doar o prietena buna, ci o surioara. Ce ne poti spune despre Cristina? Cum o poti descrie din prisma ta pentru cei de afara, tu fiind cea care a cunoscut-o in detaliu?

Stefania: Cristina este surioara mea, cea mai importanta persoana pentru mine din cadrul acelei competitii, ma bucur foarte mult ca am intalnit-o. Este o persoana: naturala, foarte sincera, directa, care nu barfeste si nu este invidioasa pe cei din jurul ei. Inca de la inceput a fost ”atacata” la propriu de foarte multe persoane si ea a demonstrat ca poate trece peste si ca nu are resentimente. Imi este fffff dor de ea si abia astept sa o revad!!!!




10. Sustii asadar cuplul ei cu Cosmin? Se stie ca la iesire ai declarat ca esti foarte suparata, in urma comportamentului lui Cosmin si al dnei Emilia fata de Cristina. Iti mentii parerea sau ti-ai schimbat-o?

Stefania: Da, ii sustin pe Cristina si Cosmin pana la finalul competitiei si dincolo de el. Atunci am fost suparata, deoarece Cosmin si mama lui nu i-au inteles tristetea Cristinei si nu i-au fost alaturi, mai mult chiar s-au comportat distant si rece cu ea. In afara de mine ea nu avea pe nimeni care sa o sustina, sa o inteleaga si sa-i fie alaturi atunci cand plange si este trista si de aceea mi se parea firesc ca ei sa adopte o alta atitudine. Acum vad ca se inteleg bine si asta ma bucura foarte mult.




11. Cu care dintre concurentii care au iesit sau care vor iesi crezi ca vei tine legatura pe mai departe? Cu cine te intelegi cel mai bine?

Stefania: Eu sunt dispusa sa pastrez legatura cu toti concurentii care au iesit, bineinteles ca nu toti imi sunt la fel de apropiati. Cel mai bine ma inteleg cu George. Insa sunt fff multe persoane care imi sunt dragi si pe care ma bucur ca le-am cunoscut, prefer sa nu dau nume acum pentru a nu se simti excluse alte persoane.




12. Ce planuri de viitor ti-ai facut? Ai de gand sa iti continui studiile? Te vei muta la Bucuresti?

Stefania: Deocamdata nu mi-am facut planuri de viitor. Viitorul meu este incert Nu stiu exact daca imi voi continua studiile in domeniul economic, daca voi face o a doua facultate, daca voi urma cursuri de design vestimentar sau daca voi face cursurile IMA...Cert este faptul ca ma voi muta la Bucuresti pana la toamna.




13. Se stie ca participarea la emisiune ti-a deschis apetitul catre televiziune. Ai de gand sa continui in acest domeniu? Vrei sa aprofundezi studiile de televiziune? Te vezi avand intr-o buna zi propria ta emisiune? Ai vreun model de prezentator sau prezentatoare?

Stefania: Da, asa este! Deocamdata nu stiu sigur daca voi continua in acest domeniu. Mi-ar face placere, insa sunt putin dezamagita de ”realitate”, de felul in care poti evolua sau mai bine zis de a te lansa in televiziune. Daca este nevoie sa apelez la anumite tertipuri josnice, prefer sa ma reprofilez. Mie imi place sa culeg roadele muncii mele, nu sa ma bucur de un succes care nu mi se datoreaza. Asadar, acum nu pot spune mai multe...Am cateva modele de prezentatori, insa prefer sa invat de la fiecare cate ceva, dar sa fiu unica si diferita.




14. Mai are rost sa te intreb cine crezi ca va castiga competitia?

Stefania: Mi-ar placea sa castige competitia Cristina si Cosmin care pentru mine oricum sunt castigatori, insa cred ca posibilii castigatori sunt Lorena si George sau premiul o sa se imparta intre finalisti.




15. Pentru final, ce mesaj doresti sa transmiti sustinatorilor tai?

Stefania: Vreau sa le multumesc din suflet tuturor celor care mi-au fost alaturi, care m-au sustinut neconditionat, care credeam ca sunt putini, insa care in fiecare zi imi demonstreaza ca sunt numerosi si imi aduc zambetul pe buze. Tocmai de aceea mi-am facut aceasta pagina oficiala : StefaniaCatanaOfficial pentru ca ii respect si cred ca merita atentia mea, nu pentru ca ma cred ”vedeta” pentru ca nici nu sunt! Mii de pupici!



Iti multumesc pentru interviu si iti urez multa bafta in tot ce iti propui pe mai departe in viata!

Cu drag! Multumesc frumos!

INTERVIU preluat de pe pagina de facebook Sustinem Fostii Concurenti Mpfm
Multumim!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu