Totalul afișărilor de pagină

Bine ati venit !

Informatii despre fosti concurenti NPM , respectiv MPFM

Persoane interesate

sâmbătă, 8 iunie 2013

INTERVIU cu Silvia , fosta concurenta MPFM2



1. Buna, Silvia. Ai iesit de ceva vreme, inca de pe la inceputurile competitiei…. Cum a evoluat viata ta de la iesire si pana in prezent? Este adevarat ca ai o relatie? De cat timp, si cum merge? 

Silvia: Buna, viata mea decand am iesit din competitie este OK, da este adevarat, am o relatie de 6 luni.




2. Crezi in soarta? Ai dorit sa iesi din competitia matrimoniala dupa o luna jumate, nedorind sa cunosti baietii din casa. A fost mai bine asa, avand in vedere ca acum ai un cuplu reusit in afara?

Silvia: Da , cred in soarta. Nu a fost sa-mi gasesc jumatatea in casa si am gasit-o afara.




3. Poti sa imi raspunzi daca l-ai placut pe Dragos, asa cum s-a afirmat? Si ca de aceea ai dorit sa iesi, pentru ca nu te-a ales pe tine? Sau este o afirmatie falsa?

Silvia: Este o afirmatie falsa, Dragos nu este genul meu (uita-te la iubitul meu si ai sa vezi).




4. Se stie faptul ca ai fost apropiata de Andreea. Ai continuat sa o sustii de afara? Sustii cuplul Andreea-Alin?

Silvia: Da, am sustinut-o pe Andreea si sustin in continuare cuplul Andreea si Alin.




5. Crezi ca daca nu ieseai din emisiune ai fi ajuns sa te certi si tu cu Andreea? Dupa cum s-a vazut, in competitie prieteniile nu prea dureaza, exemple elocvente fiind Madalina, Cornelia si Lorena; George, Alin si Dragos, si mai nou Florentina cu Lorena. 

Silvia: Nu am de unde sa stiu ce s-ar fi intamplat dar precizez ca in casa nu poti fi prieten cu nimeni.




6. Andreea a fost pe la inceputul competitiei vreme buna “Mireasa Saptamanii”, apoi a decazut, si de ceva vreme este doar pe locul 3. De ce crezi ca s-a intamplat asta, ca a decazut in ochii publicului? Ce explicatie ai pentru asta?

Silvia: Nu stiu , nu am o explicatie dar oamenii nu voteaza corect.




7. Cum ti se par noii concurenti? Ai apucat sa ii cunosti, sa schimbati impresii?

Silvia: Din noi concurentii am cunoscut pe Vanesa si Iuliana, sunt doua fete simpatice.




8. In afara de Alin si Andreea mai sustii vreun alt cuplu sau concurent(a) aflat(a) acum in competitie?

Silvia: Nu, nu sustin alt cuplu deoarece nu am incredere (asta se va vedea afara)…




9. O parte din concurentii iesiti din emisiune sustineti tabara Alin, Andreea, dna Luminita, Cornelia, Dragos, dna Stefana, bunica, Florin pe cand ceilalti ii sustin pe cei din tabara Lorena, George, dna Cristina, Florentina, Razvan, dna Elena, Cristina, Cosmin, dna Emilia. Cu toate ca sustineti tabere diferite va intelegeti intre voi? De exemplu, tu tii legatura cu George, Stefania, Steliana, Virgil, etc – care sustin tabara adversa?

Silvia: Da, eu am pastrat si pastrez legatura cu toti concurentii deoarece asa m-i se pare de bun simt iar fiecare sustine pe cine doreste.




10. Tii legatura cu fostii concurenti? Cu cine discuti mai des? Veti mai face reuniuni?

Silvia: Da, pastrez legatura .Vorbesc cu majoritatea fostiilor concurentii, George se ocupa cu reuniunea.




11. A existat vreun moment in care sa regreti plecarea ta din emisiune si sa iti doresti sa fii inca prezenta acolo?

Silvia: Nu a existat vreun moment sa regret plecarea mea din casa.




12. Daca ati fi invitati, voi fostii concurenti ai acestui sezon intr-o gala, sa ii revedeti pe actualii concurenti, ai participa? Ai reintra in casa pentru o zi?

Silvia: Da, as fi deacord.




13. Desi cred ca intuiesc raspunsul tau, te intreb totusi…poate, cine stie? Intrebarea este: Cine crezi ca va castiga Marele Premiu?

Silvia: Imi doresc sa castige Andreea si Alin.




14. Ce planuri de viitor ti-ai facut? Ai de gand sa te casatoresti? Te simti pregatita pentru asta?

Silvia: Nu am niciun plan,am degand sa ma casatoresc si da sunt pregatita pentru acest pas.




15. Ai vreun sfat, in urma participarii tale la emisiune, pentru cei interesati sa se inscrie la viitorul sezon?

Silvia: Sfatul meu pentru cei care vor sa se inscrie la viitorul sezon este sa aiba incredere doar in propria persoana.



Iti multumesc pentru interviu si iti urez toate cele bune, si sa ai parte de tot ce iti doresti!

INTERVIU preluat de pe pagina de facebook Sustinem Fostii Concurenti Mpfm
Multumim!

3 comentarii: